Samletråd for snurrepipperier. Rydd, selg og bli rik i en fei.

18 posts in this topic

Posted

Er interessert i rokken GF. Har du bilde ?

Posted

:shok:  Ikke akkurat. Men kan selvfølgelig ordne det i løpet av en dag eller to. MÃ¥ jo ta bilder av den før eller senere uansett. :good:

Posted

Er du interessert i ei gammel øltønne i tre fra Rignes også? Nummerert og med en støpejernsnisse sittende skrevs over.

Posted

Tenkte vi kunne samle alt småtteri her slik at det ikke dukker opp forhandlinger om ting man ønsker å selge/kjøpe eller gi bort inne i andre tråder.

Posted

Åååhh...hva skal du ha for den?  Ca størrelse?

Posted

Mener du tønna? 

Den er vel pÃ¥ ca 5-10 liter. Jeg kjøpte den for 4000,- pÃ¥ markedet pÃ¥ messa i Lillestrøm for noen Ã¥r siden. 

Disse ble brukt på pubber rundt om i Oslo i gamledager. Skal prøve å få tatt et bilde senere i dag.

Jeg har egentlig ikke lyst til å tape på den men jeg trenger heller ikke tjene noe på den.

De dukker opp innimellom i antikkblader og på Finn og da ligger de omtrent der i pris.

Posted

Ja det var den jeg mente, Men da har jeg en nesten maken, tror den tar 4-5 liter. Ligger i stativ. Den er hÃ¥ndlaget av bøkkerne pÃ¥ Vinmonopolet. 

Trodde det var en stor tønne du hadde

Men legg ut flere ting, du har sikkert my spennende i kriker og kroker... :D

Posted

Ja den tar nok kanskje ikke mere enn 5 liter? Har aldri vært fristet til å helle noe inni den siden det rasler inni der.

Jeg hadde mye spennende, men som tidligere nevnt er det utrolig hva en skilsmisse gjør med varebeholdningen din.

Posted

Er du interessert i ei gammel øltønne i tre fra Rignes også? Nummerert og med en støpejernsnisse sittende skrevs over.

Nei takk.

Posted

Her kommer noen bilder. Litt dårlige, tatt i full fart.

post-9-0-26951100-1366056637_thumb.jpg

en lite skade har den. Den er litt morken i dette "staget", dessverre. Går nok an å lime den, men noe synlig blir det sikkert. Rokken egner seg nok best på utstilling, og ingen klåing.

Den er sikkert ikke verdt stort heller, men jeg har ikke hjerte til å dumpe den. Tror forøvrig den er ganske så gammel, men har egentlig ikke peiling.

Kan godt byttes i noe båtstash eller hva som helst.

post-9-0-02599500-1366056657_thumb.jpg

post-9-0-67210300-1366056683_thumb.jpg

post-9-0-52897700-1366056827_thumb.jpg

Posted

Tar den jeg. Men kan ikke hente den før om ca 2,5 uker hvis det er greit ? BÃ¥tstæsj er det lite igjen av for tiden. Hvis du ikke vil ha 4 fine piggfri vinterdekk  I 14"  sÃ¥ tror jeg ikke jeg har noe Ã¥ byte med.

Posted

Ojj. Jeg trodde du hadde glemt, eller droppet hele greia.  :)  Men den stÃ¥r der fortsatt. Og den stÃ¥r sikkert godt til du kan hente den. Hva en sÃ¥nn er verdt aner jeg ikke. Om den er verdt noe i det hele tatt? Bildekk trenger jeg ikke. Kjørte akkurat noen sÃ¥nne pÃ¥ fyllinga her om dagen. hehe

Hva med en fl cognac, kanskje? (hmm kremt....) :under: Eller noe annet. Er åpen for forslag jeg.

Posted

En liter Braastad., er det ok ?

Posted

:shok:  Ærru gæær'n. Det er da for mye....Den er vel mere verdt enn rokken.....

Posted

Da sier vi det da.Du får holde globid selv .

Posted

Rokken er solgt! :blink: Hikk....... :wacko:

Posted

Da blir det bare roll da, når rokken er borte:lol:

Posted

Skal kvitte meg med en gammel Canon scanner av type N670U. Ble visst kjøpt i 2002 og kostet da 995 kroner. Er det noen interesse her for sånt? Aner ikke om den er verdt noe heller.

post-9-0-20410100-1425320711_thumb.jpg